– Creșterea nivelului de conștientizare și implicare a tinerilor, în campania de prevenire a consumului de droguri, universale, selective și indicate, în scopul întăririi influenței factorilor de protecție și al reducerii factorilor de risc. Realizarea unui diagnostic a situației care, la rândul ei, să constituie punctul de plecare în modificarea adecvată a acelor factori obiectivi asupra cărora, dacă nu se intervine, vor menține persoanele afectate în situația specială de dezavantaj sau vulnerabilitate personală sau socială.
Obiective și promisiunea de valoare
– Obținerea de date privind prevalența consumului diferitelor substanțe psihoactive în rândul populației școlare.
– Promovarea si participarea a cel puțin 80% din participanți la Campania de conștientizare și prevenire împotriva consumului de droguri Media&Online.
– Creșterea influenței factorilor de protecție la vârste mici pentru evitarea sau cel puțin întârzierea debutului consumului de stupefiante si reducerea cazurilor deja existente.
– Dezvoltarea unor atitudini și practici în scopul adoptării unui stil de viață sănătos fără droguri.
– Sensibilizarea și educarea tinerilor în scopul evitării consumului experimental/recreațional de droguri și a trecerii de la acesta la cel regulat.
Unde se vor duce donațiile?
Toate instrumentele și metodele de informare a campaniei AntiDrog Media&Online (prin înființarea, crearea și dezvoltarea de noi instrumente, cai de comunicare și metode de informare Media&Online diverse precum și utilizarea, dezvoltarea celor deja existente) realizate pentru susținerea proiectului:
– SERVICII suport în AntiDrog: de instruire tematice AntiDrog, informare/consiliere AntiDrog;
– Ghidul AntiDrog „Drogurile: Riscuri si Drame”;
– Ghidul eLearning Fundraising campanii AntiDrog
– Campaniile de informare Media&Online AntiDrog pe tema prevenirii consumului de droguri;
– Implicarea mass-mediei în promovarea campaniei de informare Media&Online AntiDrog în rândurile adolescenților cu privire la consumul de droguri in scoli;
– Ateliere de Inițiere si pregătire a Grupului AntiDrog Local prin organizarea programului eLearning „AntiDrog, Fundraising & Social Business” din cadrul Platformei WebAntiDrog:
– 1 „Edu eLearning AntiDrog” – program eLearning în domeniul AntiDrog
– 2 „Edu eLearning Antreprenoriat Social – program eLearning in Antreprenoriat Social
– 3 „Edu eLearning Fundraising” – program eLearning în domeniul Fundraising & cunoștințe despre strategii/instrumente Fundraising
își propun o abordare integrata inexistenta în acest moment pentru grupul țintă propus tineri la nivelul comunităților țintă privind următoarele:
– importanta participării și implicării active a întregului grup țintă tineri, oferindu-le servicii de informare/conștientizare, distribuire Media&Online cu privire la campania de informare pe tema prevenirii consumului de droguri;
– implicarea activa tuturor factorilor interesați de mediul AntiDrog;
– oferirea unor SERVICII suport concrete AntiDrog (directe și online) prin:
– instruire tematice eLearning „AntiDrog, Fundraising & Social Business”;
– consiliere AntiDrog
– informare AntiDrog
a întregului grup țintă tineri.
Beneficiarii direcți și indirecți
toti tinerii cu vârsta de minim 14 ani
De ce să donezi?
– Un studiu realizat de Agenția Națională AntiDrog pe un eșantion de 3.500 respondenți cu vârsta cuprinsă între 15 – 64 ani, arată că în România se manifestă un consum problematic de heroină, canabis, Ecstasy și cocaină, mai ales la populația tânără (15 – 24 ani). Statisticile arată, pe de altă parte, că vârsta persoanelor care consuma droguri a scăzut la 13 – 14 ani.