Fa bine eficient

Asta ne dorim sa facem

Termenul de "caritabilitate eficienta" sau "effective charity", inventat de miscarea Effective Altruism, este folosit intr-o organizatie de caritate care are un impact deosebit, uneori chiar de sute de ori mai mare, decat o alta organizatie, institutie sau miscare ce rezolva aceeasi problema.
Multe din organizatiile ce se compun in Societatea Civila, ce au solutii eficiente in a ajuta si dezvolta comunitatea, nu reusesc sa isi gasesca stabilitatea financiara sau a resurselor necesare.

Daca decidem sa daruim catre caritate, este moral imperativ pentru noi sa ne asiguram ca acest contributii ale noastre merg cat mai departe posibil.

Oferind o sustenabilitate financiara organizatiilor care se implica si rezolva probleme in comunitatea in care traim, platim cel mai mic cost per capita pentru normalitate.

Daca am compara cuantumul taxelor achitate vs donatii lunare a sume mici si foarte mici de bani din intreaga comunitate, am putea observa unde banii nostri produc impact si schimbare.

Daca lucrezi in tehnologie, finante, crypto sau alta industrie binecuvantat cu noroc, in ultimii ani, te indemnam sa iei in considerare ideea de a redirectiona o parte din castiguri catre filantropie. Daca faci asta, fa-o public pentru a-i inspira si pe altii sa o faca!

Dar de unde sa mai scot si cei 25-50 lei,
pe care maxim mi i-as permite sa ii dau, lunar?

Primul pas este să te decizi că ești dispus și că vrei să ajuți.

Pentru al doilea și ultimul am venit noi cu 2 soluții:
Bonus – Nu avem nevoie de date personale & bancare, nu este nevoie să înregistrezi un cont, nu instalăm cookies, nu facem tracking al activității tale. Extensia „Plătesc în Bine” funcționează și fără aceste date.

Bine.ro reprezintă singura platformă digitală din lume ce convertește traficul afiliat în donații financiare pentru organizații non-guvernamentale.

Complet transparent și gratuit*
*Pentru utilizatori și organizații

Cauze în care te poți implica

De ce contează Plătește în Bine?
pentru fondatori

Fiindca este lucrul corect de facut! Cunoastem cate organizatii sunt in imposibilitatea de finantare a unor proiecte ce pot influenta in bine comunitatea si cat de dificil este sa convingi companiile mari ca cea mai buna investitie este in viitorul oferit de Societatea Civila.

Am decis sa ne implicam, prin donarea veniturilor generate, luna de luna, catre Organizatii de Bine ce muncesc la cladirea viitorului in care vom imbatrani alaturi de copiii nostri. 

De ce contează să fii Plătit în Bine?
pentru organizații

Lucrand indeaproape cu Organizatii, platforma Plateste in bine nu numai ca ofera acestor cauze acces la o sursa noua de finantare, dar le permite si sustinatorilor sa se implice mai activ pe tot parcusul anului.

Sustinatorii unei organizatii sunt tinuti la curent, direct de catre platforma, asupra progresului proiectelor in derulare, fie prin newsletter, fie direct in pagina organizatiei.

De ce contează să Plătești în Bine?
pentru tine

In urma contextului pandemic, au iesit la suprafata atatea lipsuri pe care Societatea Civila incearca sa le repare prin proiectele si actiunile organizatiilor de bine. Atat de multe, pe cat de putin timp si bani ai la dispozitie pentru a le ajuta.

Stim ca ai dori sa te implici in cat mai multe, si suntem siguri ca, daca ai avea resursele necesare, ai face-o.

Plateste in Bine iti ofera o noua modalitate de a darui! Nu trebuie sa iti schimbi nici un obicei sau retailerii preferati. Nu trebuie sa donezi in mod direct, nu trebuie sa platesti nimic in plus. Doar instaleaza extensia, selecteaza organizatia care crezi ca poate influenta viitorul tau si urmareste cum proiectele ei devin o realitate!

Vrei să știi mai multe sau să ne cunoaștem?

Citește „Cum funcționează” sau scrie-ne la [email protected]

Ne-ar face plăcere sa vorbim despre ideile pe care le ai!

Co-fondatori

Andrei Năstase

Managing Partner
Îmi place să spun despre mine că sunt autodidact. Am 34 de ani, sunt tată, soț, frate, fiu, nepot și prieten. Trăiesc alături și pentru oamenii dragi și vreau să fac Bine față de comunitatea mea.

Am o experiență de 12 ani în domeniul tehnologiei, ca dezvoltator de produse digitale, iar în ultimii aproape 3 ani, am lucrat alături de companii și organizații de Bine din domeniul educației. Am ajutat la dezvoltarea platformelor și programelor educative Narada.Online (Platformă socială de educare a cadrelor didactice), Reacție pentru Educație (Crowdfunding social pentru proiecte școlare), Drumul către Școală (alături de Petrom), Naradix (platformă de educație remedială, de cursuri sincron și asincron) și HartaEdu (Mapare, în timp real, a urgențelor din Învățământ)

Zonele în care îmi place să mă implic sunt: Educația, Știința / Tehnologia și Cauzele Sociale.
Trimite-mi un email

Anca Pavel

Chief Operating Officer
Cu o experiență de 5 ani în crearea de conținut și de 3 ani de lucru în ONG-uri, atât din țară, cât și pe plan internațional, am contribuit la nașterea mai multor proiecte ce au avut drept scop educarea publicului larg.

Alături de o echipă de activiști și susținătorii ai drepturilor omului, am scris ghidul de educației non-formală Edukado, cuprinzând o serie de practici și activități de promovare a toleranței și a multiculturalismului, testate împreună cu tinerii din sudul Poloniei. Pe planul inovației în educația din România, am contribuit la lansarea și managementul proiectelor: Drumul către Scoala (crowdfunding pentru comunitățile școlare afectate de criza sanitară din 2020), Naradix (platformă de educație remedială, de cursuri sincron și asincron) si HartaEdu (maparea urgențelor școlilor din România și identificarea soluțiilor de fundraising pentru rezolvarea acestora).
Trimite-mi un email
Co-fondatori

Amalia Năstase

Digital Design
Am 25 de ani si imi place sa observ . Drumul catre partea artistica a fost pavat inca de mica, cu ore de teatru, pictura, muzica si dans. In prezent, natura imi este inspiratie, iar perseverenta si dedicatia, instrumente pentru fiecare proiect.
Trimite-mi un email

Rareș Antemir

Social Media & Coms
Consider că punctul meu forte este setea de creație. Acest aspect s-a îmbinat foarte Bine cu plăcerea de a scrie de mic. Sunt o persoană optimistă și extrem de socială, oamenii și comunitatea din jurul meu fiind foarte importante!

Am o experiență de 6 ani în organizarea de evenimente, campanii OFF/ON Trade și de 5 ani în domeniul copywriting-ului. Cele mai recente brand-uri pentru care am creat strategii de engagement sunt: Absolut Vodka, Jameson, Havana Club, Chivas Regal, Beefeater, Lillet, Iqos, Glo.

Ultimele locații pentru care am conceput activări de tip BTL au fost: Untold Festival, Electric Castle și Neversea Festival.
Trimite-mi un email